Masz pytania? Sprawdź!

  • Jak dokonać zwrotu towaru?

Na zwrot towaru klient ma 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zwrócić towar, wystarczy odesłać go do nas wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy klik na adres The Avenue, Wierzbowa 141a, 62-081 Wysogotowo. Pieniądze zwracamy na wskazany w formularzu rachunek bankowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Klient może również zażyczyć sobie zwrot środków na saldo klienta w sklepie (wtedy kwota ta będzie dostępna przy kolejnych zakupach).

 

  • Jakie warunki trzeba spełnić, aby zwrot został przyjęty?

Zwracany towar musi być w stanie nieużywanym – nie może nosić żadnych znamion użytkowania. Oczywiście zmiana w granicach zwykłego rozrządu, np. rozerwana folia nie stanowi problemu. Produkt musi być w stanie, w w jakim Klient oddałby go po obejrzeniu w sklepie.

 

  • Zgubiłem paragon, czy nadal mogę zwrócić towar?

Tak, aby zwrócić towar, potrzebny jest dowód zakupu, czyli niekoniecznie paragon. Jeśli paragon został zagubiony, do paczki zwrotnej można dołączyć np. wydrukowane potwierdzenie przelewu lub mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia, które w świetle prawa konsumenckiego również stanowią dowód zakupu.

 

  • Czy w przypadku zwrotu towaru zwracacie również koszty przesyłki?

Tak, jeśli klient zwraca wszystkie towary z zamówienia, pokrywamy koszty wysłania przesyłki ze sklepu do klienta w kwocie najniższej przesyłki dostępnej w sklepie (obecnie 6zł).

 

  • Jak wygląda wymiana towaru?

Klient ma 30 dni od daty zakupu, aby dokonać wymiany produktu. Jak wymienić towar dokładnie opisaliśmy w punkcie 7, w naszym regulaminie: http://theavenue.pl/Regulamin-sklepu-The-Avenue-cterms-pol-1.html

  • Na jaki towar mogę wymienić zakupiony produkt?

Zakupiony towar można wymienić na jakikolwiek inny dostępny w asortymencie Sklepu. Towar może być tańszy – wtedy zwracamy równicę na saldo klienta w sklepie. W przypadku, gdy nowy towar będzie droższy można dopłacić różnicę u kuriera lub przelewem.

 

  • Jak przygotować produkt na wymianę?

Towar musi być w stanie nieużywanym. Przygotować paczkę, wysłać ją na nasz adres i postępować dalej tak jak o tym informujemy w podpunkcie wyżej. 

 

  • Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na stronie The Avenue. Trzeba wejść w „twoje konto”, a następnie wybrać dział „Zamówienia”.

 

  • Opłaciłem zamówienie, ale ono nadal ma status „oczekujące na wpłatę”, dlaczego?

Pieniądze przesłane tradycyjnym przelewem bankowym potrzebują 1-2 dni roboczych zanim zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Jak tylko wpłata zostanie zaksięgowana, zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo.

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia w sklepie?

Zamówienie za pobraniem lub opłacone od momentu zaksięgowania wpłaty realizujemy zazwyczaj w 24h (jeden dzień roboczy). Wyjątek stanowią towary, które znajdują się na innym magazynie, wtedy czas ten wydłuża się do 48h. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera DPD oraz kuriera InPost to również jeden dzień roboczy.

 

  • Gdzie obecnie znajduje się moja paczka?

Status przesyłki DPD można sprawdzić TU , a przesyłki do Paczkomatu TU 

 

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego? Czy macie sklep stacjonarny?

Niestety nie mamy możliwości odbioru osobistego - nie mamy obecnie sklepu stacjonarnego. The Avenue realizuje tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

 

  • Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?

Jedyną formą rezerwacji towaru jest złożenie zamówienia – termin realizacji zamówienia za pobraniem możemy odłożyć na maksymalnie 7 dni. Zamówienia na przedpłacie oczekują na przelew również 7 dni – po tym czasie w przypadku, gdy nie zostają opłacone są anulowane.

 

  • Jaki jest koszt dostawy?

Szczegółowe informacje na temat bieżących opłat za dostawę zamówienia znajdują się TU.

 

  • Jak dokonać reklamacji towaru?

Aby dokonać reklamacji należy wstępnie zgłosić taką informację na sklep@theavenue.pl. Następnie należy odesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym klik na adres The Avenue, Wierzbowa 141a, 62-081 Wysogotowo. W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki Sklep ustosunkuje się do zgłoszenia oraz poinformuje o decyzji odnośnie jej rozpatrzenia: może to być naprawa lub wymiana towaru, a jeśli to nie będzie możliwe – obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

  • Jak mogę wykorzystać kartę podarunkową?

Aby wykorzystać kartę podarunkową, po dodaniu produktów w koszyku, na etapie Dostawa i Płatność należy wybrać opcję płatności „Karta Podarunkowa” i wpisać kod znajdujący się na odwrocie karty. Jeśli suma zamówienia przekroczy wartość karty podarunkowej, istnieje możliwość dopłaty dowolną formą płatności.

 

  • Otrzymałem produkt inny niż zamawiałem, co mam zrobić?

Niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie mailowo na sklep@theavenue.pl lub telefonicznie pod numerem 61-646 02 23 w godzinach 8:00 – 15:30 od pon. do pt. Towar, który powinieneś dostać wyślemy za pomocą kuriera zwrotnego, który odbierze również nieprawidłową rzecz i odeśle ją do nas. Taka wymiana odbywa się na nasz koszt, a w ramach rekompensaty za pomyłkę dostaniesz od nas kod rabatowy lub stosowny gratis.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij